torstai 20. kesäkuuta 2013

suomalaisuutta unohtamatta

Ja jatketaan suomi-iskelmällä. Tänään Anna Eriksson, jonka monet tuntevat, mutta itse ainakin tiedän hänen musiikistaan varsin vähän. Alustetaan tämä näin, että kappaletta Juliet ja Joonatan kaihdan, koska kappaleen kertosäe tulee jo nyt hyvin vahvasti mieleen, vaikka kappaleen olen kuullut viimeksi hyvin hyvin kauan aikaa sitten.

Tällä hetkellä on siis Erikssonin aika tulla musiikilliselle kehälleni. Monipuolisia kappaleita ja vaihtelevuutta, mistä kovasti pidän. En tiedä vielä monta naisen kappaletta tulee minulla jäämään soittolistoille, mutta ainakin Erikssoniin on mielenkiintoista tutustua. Hämärästi muistelen, että joskus olen saattanut häiriintyä naisen lauluäänestä ja ehkä se on se s-äänne, minkä helposti kuulen ajoittain eri artisteilla. Kait sitten omista lapsuuden s-harjoituksista minulle on jäänyt pinttymä s-äänteeseen ja liikaan suhimiseen. Tiedä häntä.

Nyt kuitenkin pari kappaletta. Yksi vanhempi ja yksi tuoreempi.

Anna Eriksson - Huojuva Talo


Anna Eriksson - Jos Mulla Olisi Sydän


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti